Garantované parametry služby Private Cloud
S našimi klienty budujeme pevné vztahy, které jsou založeny na důvěře, spolehlivosti a efektivitě. Jedním z našich hlavních kréd je poskytnou našim zákazníkům technickou podporu bez kompromisů, s rychlými odezvami a garantovanými reakčními časy. Zakládáme si na přímém kontaktu zákazníků našimi specialisty, kteří jsou schopni poskytnout odbornou technickou podporu od prvního okamžiku komunikace.
Řešení problémů
I v sebelepším systému může vzniknout chyba a je potřeba ji rychle a kvalifikovaně vyřešit.
- režim 24×7
- započetí řešení problému kvalifikovaným specialistou nejpozději do 30 minut od nahlášení
- garance vyřešení kritického problému do 8 hodin od nahlášení
- on-site nebo vzdáleně
Naši technici jsou zároveň vývojáři Private Cloud – není tedy potřeba závažnější problémy řešit s výrobcem, kde je potřeba začít na L1 úrovni podpory (zvládne úkony typu – zkuste to vypnout a zapnout, a když to nepomůže, tak mi pošlete logy) přes L2 (ta už rozumí těm logům a ví něco navíc), až po L3 úroveň (která už obvykle problém zvládne vyřešit). Není výjimkou, že tento proces trvá několik dní. Již L1 úroveň podpory Private Cloud je zároveň L3.
Preventivní péče
Pouze pravidelná a důkladná údržba zajistí bezproblémový chod jakéhokoliv systému:
- on-site kontroly instalovaného systému v pravidelných intervalech. Součástí je konzultace a doporučení k dalšímu využití systému. Cílem je prevence chyb a predikce nároků na systém v budoucnu.
- non-stop monitoring všech součástí systémů
- aktualizace a optimalizace celého systému v pravidelných intervalech
- maximalizace výkonu – monitoring a analýzy výkonových deficitů virtuálních strojů a jejich optimalizace
Plánovaná údržba
Tyto práce, stejně jako veškeré další služby, jsou již obsaženy v ceně Private Cloud a s provozem systému tak nelze očekávat žádné další náklady.
- konfigurace virtuálních sítí a IP prvků
- integrace systému s UPS a korektní shutdown a spouštění virtuálních serverů
- integrace se zálohováním
- řízené i neřízené odstávky
- školení IT techniků zákazníka pro rutinní provoz
Zejména se jedná o práce nárazového charakteru, které jsou nezbytné několikrát do roka. Z toho důvodu jsou tyto práce objednávány od dodavatele = nevyplatí se na ně školit interní techniky.
Přeneste nároky se správou Vašeho cloudu na dodavatele
Klíčem k efektivnímu IT je efektivní využití jak finančních prostředků, tak zejména efektivní využití času interních IT zaměstnanců.
Váš administrátor nepotřebuje (ani okrajově) znát KVM nebo Ceph – s administrací těchto technologií vůbec nepřijde do styku.
Serverová infrastuktura není business specifická – jedna konfigurace Private Cloud je vhodná pro nemocnici, personální agenturu i dopravní podnik. Zároveň je serverová infrastruktura oblast, která klade velké nároky na technické znalosti interního IT, které si ve většině případů nemůže dovolit mít specialistu na servery – navíc ještě se zastupitelností. Hlavní myšlenkou Private Cloudu je přenést nároky se správou na dodavatele, který má na tyto technologie řadu techniků, kteří nedělají nic jiného a zejména mají zkušenosti s řešením výjimečných stavů.
Lokální IT se díky tomu může věnovat business specifickým činnostem – typicky správě aplikací a podpoře uživatelů. I dvě výrobní firmy používající např. SAP jej mají specifickým způsobem nasazený – a právě tady je znalost procesů vlastní společnosti a přítomnost IT pracovníků nezastupitelná a jejich čas nejlépe využitý.